Bc. Magdalena Štenclová

Bakalářská práce

Knižní marketing malých nakladatelů

Book marketing of small publishers
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je knižní marketing malých nakladatelů. Práce se soustředí na problematiku toho, jak mohou malá nakladatelství uspět na konkurenčním trhu a využít své silné stránky, jako je specializace, originalita a kvalita vy-dávaných knih, a navrhnout účinné marketingové postupy, které by mohly pomoci těmto nakladatelstvím úspěšně prosperovat na českém knižním trhu. Cílem práce je …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is book marketing of small publishers. The thesis focuses on the issue of how small publishers can succeed in the competitive market and use their strengths such as specialization, originality and quality of published books, and propose effective marketing practices that could help these publishers to prosper in the Czech book market. The aim of the paper is to present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. BcA. Anna Štičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta