Reklama - její typy a jazykové prostředky – Bc. Pavlína Zouharová
Bc. Pavlína Zouharová
Bachelor's thesis
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Advertising – its types and language resources
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky reklamy. Je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Součástí teoretické části je definice reklamy, její styl a typy. V praktické části se předložená práce zabývá jazykovou analýzou reklamních sloganů, a to ze dvou hledisek: syntaktického a morfologického. Poslední část je věnována zvláštnostem, které se v námi vybraném vzorku reklam/reklamních …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with the language means of advertising. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes the definition of advertising, its style and types. The practical part of this thesis also deals with the linguistic analysis of advertising slogans from two perspectives: syntactic and morphological. The last part is devoted to the peculiarities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n03hk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Sentiment Analysis of Media Bias
Jana Rojková -
The Language of Social Media
Klára Schweinerová -
Interpersonal Approach In Opinion Texts In British and Czech Media Discourse
Barbora HRABALOVÁ -
Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR
Andriana Lazarieva -
Funkce nových médií v prostředí České televize
Aleš Winkler -
Sociální funkce nových technologií v architektuře
Andrea Uličná -
Témata a funkce žánru rozhlásek v Lidových novinách roku 1938
Zuzana Fuxová -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová