Bc. Tereza Vlčková

Master's thesis

Segmentace zákazníků v podniku

Customer segmentation in the company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků ve vybraném podniku. Cílem práce je prostřednictvím segmentace zákazníků vybraného produktu či služby navrhnout vylepšení stávající marketingové strategie vedoucí ke zvýšení poptávky. Pro účely této práce byla vybrána společnost Coffee Station vedená pod Vykoupil s.r.o., která se zabývá pražením kávových zrn. Za účelem naplnění stanoveného cíle byla …viac
Abstract:
This thesis deals with customer segmentation in a selected company. The main objective of this thesis is to propose improvements to the existing marketing strategy leading to an increase in demand through customer segmentation of the selected product or service. For the purpose of this thesis, the company Coffee Station operated under Vykoupil s.r.o. was chosen. This company specializes in roasting …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta