Bc. Tereza Vlčková

Master's thesis

Segmentace zákazníků v podniku

Customer segmentation in the company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků ve vybraném podniku. Cílem práce je prostřednictvím segmentace zákazníků vybraného produktu či služby navrhnout vylepšení stávající marketingové strategie vedoucí ke zvýšení poptávky. Pro účely této práce byla vybrána společnost Coffee Station vedená pod Vykoupil s.r.o., která se zabývá pražením kávových zrn. Za účelem naplnění stanoveného cíle byla …more
Abstract:
This thesis deals with customer segmentation in a selected company. The main objective of this thesis is to propose improvements to the existing marketing strategy leading to an increase in demand through customer segmentation of the selected product or service. For the purpose of this thesis, the company Coffee Station operated under Vykoupil s.r.o. was chosen. This company specializes in roasting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta