Segmentace zákazníků v podniku – Bc. Tereza Vlčková
Bc. Tereza Vlčková
Master's thesis
Segmentace zákazníků v podniku
Customer segmentation in the company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků ve vybraném podniku. Cílem práce je prostřednictvím segmentace zákazníků vybraného produktu či služby navrhnout vylepšení stávající marketingové strategie vedoucí ke zvýšení poptávky. Pro účely této práce byla vybrána společnost Coffee Station vedená pod Vykoupil s.r.o., která se zabývá pražením kávových zrn. Za účelem naplnění stanoveného cíle byla …viacAbstract:
This thesis deals with customer segmentation in a selected company. The main objective of this thesis is to propose improvements to the existing marketing strategy leading to an increase in demand through customer segmentation of the selected product or service. For the purpose of this thesis, the company Coffee Station operated under Vykoupil s.r.o. was chosen. This company specializes in roasting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jeztx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová -
Hotely v golfových destinacích (zaměření na jednotlivé kraje v ČR, konkurenceschopnost)
Andrea Šulcová -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald -
Nové metodiky komunikace uplatňované v systému Řízení vztahu se zákazníky a jejich aplikace v podniku XY
Jan Gregor -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz -
Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR
Radek Turčáni -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová