Bc. Jaroslav DANĚK

Diplomová práce

Pohled žáků 2. stupně základních škol na postupy uplatňování autority ze strany pedagogických pracovníků

Pedagogues´ Methods of Autority Excertation in a Basic School Pupils´ Point of View
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohledem žáků 2. stupně základních škol na postupy uplatňování autority ze strany pedagogických pracovníků teoretická východiska práce jsou orientována na témata výchovy jako záměrného procesu, činitelů výchovy, fází výchovného procesu a výchovných stylů. Pozornost je věnována také problematice autority učitele a osobnosti učitele. v neposlední řadě se zabýváme také vývojovými …více
Abstract:
This thesis deals with the view of 1st level of secondary schools pupils to strategies of applying authority by pedagogical workers. Theoretical background recourses are orientated on topics of education, education as a deliberate process, factors of educational process and also on educative styles. Attention is also paid to the authority of teachers and teacher's personality. Lastly, we also deal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 4. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DANĚK, Jaroslav. Pohled žáků 2. stupně základních škol na postupy uplatňování autority ze strany pedagogických pracovníků. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce