Využití systému multi-level marketingu v České republice – Petra SOJKOVÁ
Petra SOJKOVÁ
Bakalářská práce
Využití systému multi-level marketingu v České republice
The usage of marketing multi-level system in The Czech Republic
Anotace:
Tato práce charakterizuje pojem multi-level marketing a zjišťuje, jak funguje prakticky v konkrétní společnosti. V tomto případě ve společnosti Oriflame. Vysvětluje, jak a kdy systém vznikl, proč bývá často zaměňován s nelegálním pyramidovým prodejem a jaký je mezi nimi rozdíl. Upozorňuje na existenci etických směrnic. V práci se snažím o zjednodušené znázornění systému pomocí grafů, které by měli …víceAbstract:
This deed is writing about multi - level marketing and finding about how it works in practice, in company Oriflame. It explains how and when the system rise, why it is often change with illegal pyramid sale and what is different between multi-level marketing and pyramid sale. It is warning for ethics directions. I try simplifying the system by graphs in this deed. This graphs will serve for better …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/4278
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Palla Ivan, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOJKOVÁ, Petra. \textit{Využití systému multi-level marketingu v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/r39mcr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Efektivní fungování multi-level marketingu
Petra SOJKOVÁ -
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Michaela Davidová -
Víceúrovňový marketing
Monika HÁLOVÁ -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev