Petra SOJKOVÁ

Bakalářská práce

Využití systému multi-level marketingu v České republice

The usage of marketing multi-level system in The Czech Republic
Anotace:
Tato práce charakterizuje pojem multi-level marketing a zjišťuje, jak funguje prakticky v konkrétní společnosti. V tomto případě ve společnosti Oriflame. Vysvětluje, jak a kdy systém vznikl, proč bývá často zaměňován s nelegálním pyramidovým prodejem a jaký je mezi nimi rozdíl. Upozorňuje na existenci etických směrnic. V práci se snažím o zjednodušené znázornění systému pomocí grafů, které by měli …více
Abstract:
This deed is writing about multi - level marketing and finding about how it works in practice, in company Oriflame. It explains how and when the system rise, why it is often change with illegal pyramid sale and what is different between multi-level marketing and pyramid sale. It is warning for ethics directions. I try simplifying the system by graphs in this deed. This graphs will serve for better …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Palla Ivan, Ph.D., MRCVS

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management