Zuzana Jančová

Bachelor's thesis

Vnitřní image značky Country Life

The Internal Brand Image
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá téma vnitřní image značky v souvislosti s jejím posláním, hodnotami a cíli. Právě ony totiž formulují jakýsi ideální obraz značky, to jak by chtěla značka vypadat v očích veřejnosti a tudíž i obraz, kterého mají být její zaměstnanci nositeli. Poznávat image vnímanou zaměstnanci, cíleně ji ovlivňovat, a posouvat tak k definovanému ideálu, se proto může stát stěžejním základem …more
Abstract:
Bachelor thesis looks at the topic of an internal brand image in relation to its mission, brand values and targets. They the ones to formulate the ideal brand image i.e. what the brand would desire to look in the eyes of the public, and at the same time the image the employees should be bearers of. Identifying the image perceived by the employees, influencing it purposefully, and moving it to a defined …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jančová, Zuzana. Vnitřní image značky Country Life. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe