Zuzana Jančová
Bakalářská práce
Vnitřní image značky Country Life
The Internal Brand Image
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá téma vnitřní image značky v souvislosti s jejím posláním, hodnotami a cíli. Právě ony totiž formulují jakýsi ideální obraz značky, to jak by chtěla značka vypadat v očích veřejnosti a tudíž i obraz, kterého mají být její zaměstnanci nositeli. Poznávat image vnímanou zaměstnanci, cíleně ji ovlivňovat, a posouvat tak k definovanému ideálu, se proto může stát stěžejním základem …víceAbstract:
Bachelor thesis looks at the topic of an internal brand image in relation to its mission, brand values and targets. They the ones to formulate the ideal brand image i.e. what the brand would desire to look in the eyes of the public, and at the same time the image the employees should be bearers of. Identifying the image perceived by the employees, influencing it purposefully, and moving it to a defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jančová, Zuzana. Vnitřní image značky Country Life. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
Alena Plachá -
Efektivnost interní komunikace v organizaci
Anna Suetina -
Analýza vnitrofiremní komunikace a nástrojů ICT využívaných ke komunikaci v malé a středně velké firmě
David Toufar -
Analýza vnitrofiremní komunikace organizace z perspektivy MBTI
Magdaléna Zelená -
Vnitropodniková komunikace ve vybrané firmě
Petra Davidová