Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu – Ing. Kateřina Weissová
Ing. Kateřina Weissová
Bakalářská práce
Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu
Analysis of decision process at selection of product
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat a pochopit rozhodovací proces zákazníka při výběru produktu. Jde především o snahu porozumět tomu, proč se určitý člověk rozhodne pro nějaký produkt a ne pro jiný, jakým způsobem se rozhoduje, které vlivy na jeho rozhodování působí a jak moc je na sebe působit nechá. Jde také o to zjistit, z jakých vnitřních a vnějších příčin nakonec vzniklo zákazníkovo konečné …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to describe and to understand the decision-making process of a customer selecting a product. In the first place it is about understanding the reasons leading a person to decide for a certain product rather than another, what affects his/her decision and to what extent the customer lets himself/herself be influenced. It is also about finding out the internal and external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ehnoo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing logistics costs in the industrial area in Kathmandu, Nepal
Santosh Kc -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
The Role of External Factors upon the Performance of Majaland Amusement Park
Filip Ducháč -
How Misattribution of External Factors Can Lead to Biased Human Resource Management
Nikola Frollová -
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Faktory ovlivňující podnikání v hotelnictví
Anna Weisskopfová -
Faktory pracovní spokojenosti pracovníků v sociálních službách v konkrétní neziskové organizaci
Silvie Halouzková