Měření kvality služeb pomocí analýzy nestrukturovaných dat – Filip Slivka
Filip Slivka
Diplomová práce
Měření kvality služeb pomocí analýzy nestrukturovaných dat
Measurement of service quality by analyzing unstructured data
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím analýzy nestrukturovaných dat pro měření kvality služeb. Jsou představeny základní teoretické poznatky z oboru zpracování přirozeného jazyka, které se následně využívají pro experimenty v oblastech tematického modelování a analýzy sentimentu. Techniky jsou aplikovány na uživatelské recenze z etablovaného australského portálu pro hodnocení produktů a služeb ProductReview …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of unstructured data for measuring the quality of services. Basic theoretical knowledge from the field of natural language processing is presented, which is subsequently used for experiments in the areas of thematic modeling and sentiment analysis. Techniques are applied to user re-views from the Australian product review portal ProductReviews.com. Validation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71883
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Svátek
- Oponent: Filip Vencovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71883
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Znalostní a webové technologie
Práce na příbuzné téma
-
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář -
Praktické možnosti analýzy textových dat se zaměřením na analýzu sentimentu a vizualizaci
Alena Frydrychová -
Application of Machine Learning Models within Credit Risk Modelling
Petr Nguyen -
Topic Classification for Web Corpora: Method Comparison and Crosslingual Transfer
Rastislav Papčo -
Binární klasifikace zákaznických incidentů pomocí metod NLP
Jiří Pokorný -
Návrh a implementace NLP aplikace pro odebrání podpisové části emailu pro vybranou firmu
Simona Elstnerová -
Analýza vlivu reprezentace textu na kvalitu klasifikace pomocí metod umělé inteligence
Mikhail Larkin