Jiří Pokorný

Bakalářská práce

Binární klasifikace zákaznických incidentů pomocí metod NLP

Binary classification of customer incidents using NLP methods
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vybudováním modelu umožňujícího binární klasifikaci zákaznických incidentů v rámci systému SAP. Klasifikace je provedena pro věty obsažené v incidentech, dle čehož je určena konečná kategorie incidentu. Využitý text je v anglickém jazyce. Za účelem porovnání tradičních a moderních přístupů pro textovou klasifikaci, a získání optimálního výsledku, je provedena série experimentů …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on building a model for binary classification of customer incidents within the SAP system. By classifying the individual sentences of incidents, the final category of the incident is predicted. The used text is in English. To compare traditional and modern approaches to text classification as well as obtain optimal results, a series of experiments is carried out using different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. František Dařena, Ph.D.
  • Oponent: Roman Valovič, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Automatizace řízení a informatika