David Martan

Bakalářská práce

Marketing po krizi

Marketing in time of crisis
Anotace:
Bez velké nadsázky se dá říci, že americká hypotéční krize obletěla a ovlivnila celý svět. Nejedná se však pouze o burzovní domy a pár vyvolených, nýbrž o recesi zasahující v menší či větší míře celou společnost. Mnohdy se srovnává s Velkou hospodářskou krizí ze třicátých let, byť její dopady až tak velké nejsou. V recesi obecně firmy, bohužel velmi často i státy, šetří na všech výdajích, které nejsou …více
Abstract:
Without any overstatement it could be said that the American mortgage crisis influenced the whole world. It is in no way about some chosen ones but about a recession hitting more or less the whole society. In the times of recession companies and even the governments cut the costs which are not necessarily needed to run the business and they ignore the long-term perspective. In the 2008 the economical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Petr Škaloud

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28179