David Martan

Bachelor's thesis

Marketing po krizi

Marketing in time of crisis
Abstract:
Bez velké nadsázky se dá říci, že americká hypotéční krize obletěla a ovlivnila celý svět. Nejedná se však pouze o burzovní domy a pár vyvolených, nýbrž o recesi zasahující v menší či větší míře celou společnost. Mnohdy se srovnává s Velkou hospodářskou krizí ze třicátých let, byť její dopady až tak velké nejsou. V recesi obecně firmy, bohužel velmi často i státy, šetří na všech výdajích, které nejsou …more
Abstract:
Without any overstatement it could be said that the American mortgage crisis influenced the whole world. It is in no way about some chosen ones but about a recession hitting more or less the whole society. In the times of recession companies and even the governments cut the costs which are not necessarily needed to run the business and they ignore the long-term perspective. In the 2008 the economical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Petr Škaloud

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28179