David Martan
Bachelor's thesis
Marketing po krizi
Marketing in time of crisis
Abstract:
Bez velké nadsázky se dá říci, že americká hypotéční krize obletěla a ovlivnila celý svět. Nejedná se však pouze o burzovní domy a pár vyvolených, nýbrž o recesi zasahující v menší či větší míře celou společnost. Mnohdy se srovnává s Velkou hospodářskou krizí ze třicátých let, byť její dopady až tak velké nejsou. V recesi obecně firmy, bohužel velmi často i státy, šetří na všech výdajích, které nejsou …moreAbstract:
Without any overstatement it could be said that the American mortgage crisis influenced the whole world. It is in no way about some chosen ones but about a recession hitting more or less the whole society. In the times of recession companies and even the governments cut the costs which are not necessarily needed to run the business and they ignore the long-term perspective. In the 2008 the economical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28179
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2011
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Petr Škaloud
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Nikol Vondráčková -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies
Anastasia Deryabina -
Marketing velkých firem
Markéta Šestáková -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek