Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm – Bc. Denisa Kajnarová
Bc. Denisa Kajnarová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Guest Satisfaction with Food and Beverage Facilities in Restaurant Hotel Praděd Thamm
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s hotelovou restaurací Praděd Thamm ve Zlatých Horách. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků a navrhnout změny, které navýší návštěvnost zákazníků a jejich spokojenost. Teoretická část je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků, řízením kvality v oblasti stravovacích služeb a tvorbou nabídky produktu. Praktická část představuje hotelovou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the hotel restaurant Praděd Thamm in Zlaté Hory. The aim of the thesis is to analyse customer satisfaction and suggest changes that will increase customer traffic and customer satisfaction. The teoretical part focuses on customer satisfaction, quality management in the field of food service and produkt offer creation. The partical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/d7t34/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Nováková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAJNAROVÁ, Denisa. \textit{Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/r3pb2p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Natalie Zemanová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví
Natálie Tůmová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Kateřina CAFOURKOVÁ -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Jedinečná prodejní nabídka
Štěpánka Vacková