Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm – Bc. Denisa Kajnarová
Bc. Denisa Kajnarová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Guest Satisfaction with Food and Beverage Facilities in Restaurant Hotel Praděd Thamm
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s hotelovou restaurací Praděd Thamm ve Zlatých Horách. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků a navrhnout změny, které navýší návštěvnost zákazníků a jejich spokojenost. Teoretická část je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků, řízením kvality v oblasti stravovacích služeb a tvorbou nabídky produktu. Praktická část představuje hotelovou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the hotel restaurant Praděd Thamm in Zlaté Hory. The aim of the thesis is to analyse customer satisfaction and suggest changes that will increase customer traffic and customer satisfaction. The teoretical part focuses on customer satisfaction, quality management in the field of food service and produkt offer creation. The partical part presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/d7t34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Nováková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAJNAROVÁ, Denisa. \textit{Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3pb2p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Natalie Zemanová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví
Natálie Tůmová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Kateřina CAFOURKOVÁ -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Jedinečná prodejní nabídka
Štěpánka Vacková