ZAHRÁDKOVÁ, Petra. \textit{Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3q87p/.
ZAHRÁDKOVÁ, Petra. <i>Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3q87p/.
ZAHRÁDKOVÁ, Petra. Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3q87p/.
@misc{Zahradkova2011thesis,
AUTHOR = "Zahrádková, Petra",
TITLE = "Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace [online]",
YEAR = "2011 [cit. 2024-11-14]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/r3q87p/",
}
@misc{Zahradkova2011thesis,
AUTHOR = {Zahrádková, Petra},
TITLE = {Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace},
YEAR = {2011},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/r3q87p/},
URL_DATE = {2024-11-14},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Zahrádková
| jméno = Petra
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace
| url = https://theses.cz/id/r3q87p/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2011
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-14
| poznámka =
| jazyk =
}}