Význam absolvování Praktické školy pro další život osob s mentálním postižením – Bc. Marie Brabcová
Bc. Marie Brabcová
Diplomová práce
Význam absolvování Praktické školy pro další život osob s mentálním postižením
Importance Completion Practical School for another Life Persons with Mental Disabilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků s mentálním postižením na Praktické škole jednoleté s důrazem na to, jakým způsobem dosažený stupeň vzdělání ovlivní kvalitu jejich života. Práce je členěna na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. K vypracování byla použita odborná literatura a internetové zdroje. Zabývá se všeobecnou charakteristikou jedinců s mentálním …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the education of mentally affected pupils at The Practical one-year-school, and focuses upon how the achieved level of their education affects their quality of life. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a research part. The theoretical part contains three chapters. The thesis includes specialised literature and also internet sources. It deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xxt8p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Autorské právo a knihovny pro osoby se specifickými potřebami: srovnání přístupů v různých zemích
Zuzana Pospíchalová -
Monitoring nabídky outdoorových pohybových aktivit pro osoby se specifickými potřebami v Olomouckém kraji
Ivana WENGRYNOVÁ -
Význam floristické tvorby pro osoby se specifickými potřebami.
Ladislava Ordeltová -
Intervenční programy pro osoby se specifickými poruchami chování
Kateřina MORAVCOVÁ -
Přístupnost webových stránek pro osoby se specifickými potřebami
Alena Bednaříková -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Problematika studentů se specifickými vzdělávacími potřebami při studiu na VŠ
Petra Gluchová