Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka – Bc. Markéta Sedláková
Bc. Markéta Sedláková
Bakalářská práce
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Activating methods in English language teaching
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá použitím aktivizujících metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Práce má za cíl zjistit, které klasické a aktivizující výukové metody učitel používá a v jaké míře. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části nalezneme definice stěžejních pojmů, popis a klasifikaci výukové metody a popis jednotlivých metod …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the use of activating methods in English language tuition at Czech lower secondary schools. The aim of the thesis is to find out which classical and activating methods the teacher uses and how. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical. In the theoretical part, we find definitions of the main terms, description and classification of a teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rmxiv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Petra Tužilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Marie Múčková -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Alternativní vyučovací metoda sugestopedie ve výuce anglického jazyka na základní škole
Tereza Křenová -
Metoda expertních skupin ve výuce přírodopisu
Michaela BENEŠOVÁ -
Metoda instruktáže pro osvojení správných pohybových vzorců v tréninku dostihového jezdce: obor Jezdec a chovatel koní se zaměřením na dostihový sport
Markéta Potencová -
Escape room metoda ve výuce
Petr Šimáček -
Metoda STEAM ve výuce vybraných témat biologie člověka na 2. stupni základní školy
Marcela NEUBAUEROVÁ