Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka – Bc. Markéta Sedláková
Bc. Markéta Sedláková
Bachelor's thesis
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Activating methods in English language teaching
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá použitím aktivizujících metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Práce má za cíl zjistit, které klasické a aktivizující výukové metody učitel používá a v jaké míře. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části nalezneme definice stěžejních pojmů, popis a klasifikaci výukové metody a popis jednotlivých metod …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the use of activating methods in English language tuition at Czech lower secondary schools. The aim of the thesis is to find out which classical and activating methods the teacher uses and how. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical. In the theoretical part, we find definitions of the main terms, description and classification of a teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rmxiv/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: Mgr. Petra Tužilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Marie Múčková -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Alternativní vyučovací metoda sugestopedie ve výuce anglického jazyka na základní škole
Tereza Křenová -
Projektová metoda jako jedna z možných vyučovacích metod na málotřídní základní škole
Kateřina LIŠKOVÁ -
Metoda expertních skupin ve výuce přírodopisu
Michaela BENEŠOVÁ -
Metoda pozorování v předmětech o přírodě na 1. stupni ZŠ
Libuše Štefková -
Aktivita vrápence malého, Rhinolophus hipposideros na zimovišti
Veronika Volková