Využití projektové výuky na základní škole speciální – Bc. et Bc. Klára Jabůrková
Bc. et Bc. Klára Jabůrková
Diplomová práce
Využití projektové výuky na základní škole speciální
The Use of Project-Based Learning at a Special School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím projektové výuky na vybrané základní škole speciální a vyvozuje doporučení pro adaptaci projektové výuky pro potřeb žáků s těžkým a kombinovaným postižením.Abstract:
The diploma thesis focuses on the use of project-based learning at the chosen special school and it draws recommendations for adaption of project-based learning for the needs of pupils with moderate and severe learning impairment and multiple handicap.Klíčová slova
základní škola speciální speciální školství středně těžké mentální postižení těžké mentální postižení hluboké mentální postižení souběžné postižení více vadami kombinovaní postižení projekt projektová metoda projektová výuka special school special education moderate intellectual impairment severe intellectual impairment profound intellectual impairment multiple handicap project project method project-based learning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/atti8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Arteterapeutické techniky u osob se středně těžkou mentální retardací.
Dana POSPÍŠILOVÁ -
Kazuistika žáka se středně těžkou mentální retardací
Lenka Vodrážková -
Volný čas a sportovní aktivity u dětí se středně těžkou a těžkou mentální retardací
Lucie Jandíková -
Jedinec se středně těžkou mentální retardací a poruchami chování
Jakub Husák -
Chlapec se středně těžkou mentální retardací a poruchou autistického spektra
Jana Svobodová -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ