Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením – Bc. Hana Hanáčková
Bc. Hana Hanáčková
Diplomová práce
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
The development of lexical-semantic level in child with mental impairment
Anotace:
Diplomová práce „Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením“ se zabývá rozvojem slovní zásoby u dítěte integrovaného v běžné základní škole. Je zde také popsán vývoj řeči a jazykové roviny s velkým důrazem na rozvoj slovní zásoby. Dále se věnuje definováním termínů mentální postižení, opožděný vývoj řeči a symptomatické poruchy řeči a specifikům vývoje dítěte s mentálním …víceAbstract:
The diploma thesis „The development of lexical-semantic level in child with mental impairment“ deals with development of vocabulary in integrated child in mainstream primary school. There are described developments of speech and language levels with a strong emphasis on vocabulary development. It´s also devoted to definitions of terms mental impairment, delayed speech development and symptomatic speech …víceKlíčová slova
Mentální postižení vývoj řeči komunikace mladší školní věk základní škola integrace speciální vzdělávací potřeby speciální školství asistent pedagoga slovní zásoba opožděný vývoj řeči symptomatické poruchy řeči kazuistika. Mental impairment speech development communication school age primary school integration special educational needs special education teaching assistant vocabulary delayed speech development sypmtomatic speech disorders case report.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y8y9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání integrované žákyně s Downovým syndromem na základní škole: Kazuistika
Dana Charvátová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková