Amrita Saigal

Diplomová práce

Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů

Customer Perception of Corporate Social Responsibility Activities and their Impact on Consumer Behaviour.
Abstract:
ABSTRACT Consumer behaviour and consumption patterns constitute dynamic dimensions within the marketing realm, demanding constant vigilance and adaptation from marketers to ensure the firm's sustainability. This diploma thesis endeavours to explore the impact of Corporate Social Responsibility (CSR) activities on consumer behaviour among Delhi's population, particularly in the context of the shoe brand …více
Abstract:
ABSTRAKT Spotřebitelské chování a vzorce spotřeby představují v oblasti marketingu dynamické dimenze, které vyžadují od marketérů neustálou ostražitost a přizpůsobování, aby byla zajištěna udržitelnost firmy. Tato diplomová práce se snaží prozkoumat dopad aktivit společenské odpovědnosti firem (CSR) na spotřebitelské chování obyvatel Dillí, zejména v kontextu značky obuvi. Prostřednictvím zkoumání …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Saigal, Amrita. Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe