Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů – Amrita Saigal
Amrita Saigal
Master's thesis
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Customer Perception of Corporate Social Responsibility Activities and their Impact on Consumer Behaviour.
Abstract:
ABSTRACT Consumer behaviour and consumption patterns constitute dynamic dimensions within the marketing realm, demanding constant vigilance and adaptation from marketers to ensure the firm's sustainability. This diploma thesis endeavours to explore the impact of Corporate Social Responsibility (CSR) activities on consumer behaviour among Delhi's population, particularly in the context of the shoe brand …moreAbstract:
ABSTRAKT Spotřebitelské chování a vzorce spotřeby představují v oblasti marketingu dynamické dimenze, které vyžadují od marketérů neustálou ostražitost a přizpůsobování, aby byla zajištěna udržitelnost firmy. Tato diplomová práce se snaží prozkoumat dopad aktivit společenské odpovědnosti firem (CSR) na spotřebitelské chování obyvatel Dillí, zejména v kontextu značky obuvi. Prostřednictvím zkoumání …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAIGAL, Amrita. \textit{Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/r41vvx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Saigal, Amrita. Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
Ondřej Chovanec