Viktor Masár
Bachelor's thesis
Virtuální prohlídka sportovního centra
Virtual Tour of Sport Centre
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout a vytvořit virtuální prohlídku sportovního centra. Bude využito jednoduchých softwarových a hardwarových nástrojů. Obsahem práce bude rozbor metodik tvorby virtuálních prohlídek a volba vhodných nástrojů. V praktické části bude podrobně popsán postup při vytváření konkrétní virtuální prohlídky (v našem případě sportovního centra). Bude nastíněn postup začlenění …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design and create a virtual tour of the sports center . It will be used simple software and hardware tools . The content of work analysis methodologies creation of virtual tours and choice of appropriate instruments. In the practical part will be described in detail how to create a specific virtual tours ( in our case the sports center ) . It will outline the procedure for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Accessible from:: 11. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Masár, Viktor. Virtuální prohlídka sportovního centra. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information technologies in administration
Theses on a related topic
-
Možnosti využití 360 kamery při videostudiích terénní výuky
Tadeáš Muzikant -
Nízkolatenční přenosy 360 stupňového videa
Martin Piatka -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
360° zpětná vazba u lektorů
Helena POCHOBRADSKÁ -
The image processing algorithm for a 360-degree camera
Trong Nghia Dao -
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
Carlos Daniel Cornejo Macedo -
Analýza inerciální měřicí jednotky IMU360D-F99-B20 s ohledem na využití v průmyslové automatizaci
Miloš Fejgl -
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
Pavel Černý