Marketingová situačná analýza vybraného podniku – Bc. Zdenka Lizúchová
Bc. Zdenka Lizúchová
Bakalářská práce
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Marketing situational analysis of the selected company
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing situational analysis of the selected company, its current situation and its further development Aim of this work is to analyze the marketing situation of the selected company and suggest future direction of the company into the future. The work is divided into three chapters The first chapter explains the importance and methods used in the situational analysis in …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá situačnou marketingovou analýzou vybraného podniku, jeho aktuálneho stavu a možnostiam jeho ďalšieho rozvoja Cieľom práce je analyzovať marketingovú situáciu vybraného podniku a navrhnúť ďalšie smerovanie podniku do budúcnosti. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola vysvetľuje podstatu, význam a metódy používané pri situačnej analýze v teoretickej rovine. Druhá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bi1oa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o
Kateřina Radvanská -
Analýza tržního chování se zákazníky v segmentu interiérových dveří
Veronika OVŠÁKOVÁ -
Efektivní tvorba a řízení distribučních cest pro Podnik, s. r. o.
Petr Schlixbier -
Hodnocení dopadů strategického rozhodnutí společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a. s.
Milan Červenka -
Finanční analýza společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Patrik Marek -
Optimalizace tarifního uspořádání ve společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.
Renata Ihracká -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu