Lukáš Bartoň

Bakalářská práce

Tvorba e-shopu a marketingových kampaní pro firmu Nature Vitality

Making of e-shop and marketing campaigns for company Nature Vitality
Anotace:
Hlavním tématem této práce je tvorba e-shopu a PPC kampaní pro něj. Práce v teoretické části vysvětluje úzce související pojmy důležité pro online podnikání. Jsou zde vysvětleny různé typy podnikání. Popisuje všechny tři e-shopové řešení a dává doporučení, kdy si který vybrat. Dále obsahuje definici marketing a dělí ho na dvě hlavní části. Další část je praktická, ta ukazuje to, jak se e-shop tvoří …více
Abstract:
The main theme of this theses is making of an e-shop and PPC campaigns for it. In theoretical part we define closely related concepts important for online business. Different types of business are explained here. It describes all tree e-shop solutions and gives recommendations, which to choose. Next it contains definition of marketing and it splits it to two main parts. Next part is practical, it shows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON