Aneta Mikesková
Bachelor's thesis
Firemní kultura společnosti GANT
Corporate culture of GANT
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat firemní kulturu společnosti GANT. První kapitola se zabývá teoretickým popsáním pojmů "kultura" a "firemní kultura", které jsou dále charakterizovány z pohledu několika autorů. V druhé kapitole je představena společnost GANT, její vznik, vývoj a současné působení na trhu. Třetí kapitola je věnována firemní kultuře společnosti GANT na území České republiky, …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the corporate culture of GANT. The first chapter deals with the theoretic description of the terms "culture" and "corporate culture", which are described from the view of several authors. The second chapter introduces the company GANT, its establishment, development and current activity in the field of fashion. Third chapter focuses on the corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72433
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: Františka Müllerová
- Reader: Eva Křenková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72433
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Age management a jeho realizace ve společnosti Vermont Holding a.s.
Ramón Balázs -
Budování značky společnosti VERMONT Holding a.s.
Lucie Červinková -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická