Aneta Mikesková

Bachelor's thesis

Firemní kultura společnosti GANT

Corporate culture of GANT
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat firemní kulturu společnosti GANT. První kapitola se zabývá teoretickým popsáním pojmů "kultura" a "firemní kultura", které jsou dále charakterizovány z pohledu několika autorů. V druhé kapitole je představena společnost GANT, její vznik, vývoj a současné působení na trhu. Třetí kapitola je věnována firemní kultuře společnosti GANT na území České republiky, …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the corporate culture of GANT. The first chapter deals with the theoretic description of the terms "culture" and "corporate culture", which are described from the view of several authors. The second chapter introduces the company GANT, its establishment, development and current activity in the field of fashion. Third chapter focuses on the corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2018
  • Supervisor: Františka Müllerová
  • Reader: Eva Křenková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72433

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod