Aneta Mikesková
Bachelor's thesis
Firemní kultura společnosti GANT
Corporate culture of GANT
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat firemní kulturu společnosti GANT. První kapitola se zabývá teoretickým popsáním pojmů "kultura" a "firemní kultura", které jsou dále charakterizovány z pohledu několika autorů. V druhé kapitole je představena společnost GANT, její vznik, vývoj a současné působení na trhu. Třetí kapitola je věnována firemní kultuře společnosti GANT na území České republiky, …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the corporate culture of GANT. The first chapter deals with the theoretic description of the terms "culture" and "corporate culture", which are described from the view of several authors. The second chapter introduces the company GANT, its establishment, development and current activity in the field of fashion. Third chapter focuses on the corporate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72433
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedúci: Františka Müllerová
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72433
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Age management a jeho realizace ve společnosti Vermont Holding a.s.
Ramón Balázs -
Budování značky společnosti VERMONT Holding a.s.
Lucie Červinková -
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická