Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji – Petra ZEMANCOVÁ
Petra ZEMANCOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Comparison of different ways of selling on the example of a regional product and possible ways of supporting regional production
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá regionálními produkty, jednotlivými nákupními kanály těchto produktů, jejich přínosy a bariérami, a také využíváním potenciálu sociálních sítí v oblasti regionální produkce. Přestože jsou regionální produkty na trhu spíše okrajovou záležitostí, mají řadu pozitivních aspektů pro spotřebitele, pro producenty i pro rozvoj regionu. Nabízejí se tři základní způsoby prodeje regionálních …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with regional products, individual purchasing channels of these products, their benefits and barriers, as well as the use of the potential of social networksin the field of regional production. Although regional products are rather marginal in the market, they have a number of positive aspects for consumers, producers and the development of the region. There are three basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sýkora
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANCOVÁ, Petra. \textit{Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/r4hm8o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMANCOVÁ, Petra. Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Public Administration
Theses on a related topic
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
Jindřiška Olbrechtová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Přínosy značení Vysočina regionální produkt
Ivana Raková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková