Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji – Petra ZEMANCOVÁ
Petra ZEMANCOVÁ
Bakalářská práce
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Comparison of different ways of selling on the example of a regional product and possible ways of supporting regional production
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá regionálními produkty, jednotlivými nákupními kanály těchto produktů, jejich přínosy a bariérami, a také využíváním potenciálu sociálních sítí v oblasti regionální produkce. Přestože jsou regionální produkty na trhu spíše okrajovou záležitostí, mají řadu pozitivních aspektů pro spotřebitele, pro producenty i pro rozvoj regionu. Nabízejí se tři základní způsoby prodeje regionálních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with regional products, individual purchasing channels of these products, their benefits and barriers, as well as the use of the potential of social networksin the field of regional production. Although regional products are rather marginal in the market, they have a number of positive aspects for consumers, producers and the development of the region. There are three basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sýkora
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMANCOVÁ, Petra. \textit{Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/r4hm8o/.
Jak správně citovat práci
ZEMANCOVÁ, Petra. Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová