Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích – Tomáš Němec
Tomáš Němec
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích
Marketing strategy of the company 3M in social media
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální média jako fenomén moderní doby a jejich využití v marketingu. Postupně ve své práci představím čtyři nejvyužívanější média, a to Facebook, Instagram, Twitter a YouTube a zároveň nastíním možnost jejich užití v marketingu. Marketingovou strategii v sociálních médiích jsem se rozhodl představit prostřednictvím konkrétního příkladu, mezinárodní společnosti 3M. …víceAbstract:
Diploma thesis focus on social media as a phenomenon of modern times and their use in a marketing. I will introduce four most frequently used social media - Facebook, Instagram, Twitter and YouTube as well as an outline the possibility of their use in marketing. Marketing strategy in social media I decided to introduce through a concrete example - an international company 3M. This company I chose mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Michaela Luňáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
Hashtag ako nástroj komunikácie a súčasť marketingových strategií
Barbora Kováčová