Tomáš Němec

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích

Marketing strategy of the company 3M in social media
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální média jako fenomén moderní doby a jejich využití v marketingu. Postupně ve své práci představím čtyři nejvyužívanější média, a to Facebook, Instagram, Twitter a YouTube a zároveň nastíním možnost jejich užití v marketingu. Marketingovou strategii v sociálních médiích jsem se rozhodl představit prostřednictvím konkrétního příkladu, mezinárodní společnosti 3M. …více
Abstract:
Diploma thesis focus on social media as a phenomenon of modern times and their use in a marketing. I will introduce four most frequently used social media - Facebook, Instagram, Twitter and YouTube as well as an outline the possibility of their use in marketing. Marketing strategy in social media I decided to introduce through a concrete example - an international company 3M. This company I chose mainly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Michaela Luňáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52905

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod