Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova) – Mgr. Filip Vážanský
Mgr. Filip Vážanský
Bachelor's thesis
Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
Self promotion in czech media (ČT, Prima, Nova)
Abstract:
Obsahem mé bakalářské práce na oblast self promotion, na televizní upoutávky a jejich následný vliv na příjemce. Práce je rozčleněna do tří stěžejních částí. V první teoretické části své práce se věnuji popisu základních pojmů, které jsou s oblastí self promotion spjaty. V druhé, rovněž teoretické části, se zabývám konkrétními typy televizních upoutávek, sledovaných ve vysílání vybraných českých televizních …moreAbstract:
In my Bachleors thesis I have focused on self promotion sphere, television trailers and their subsequent influence on the recipient. The thesis is devided into three main parts. The first theoretical part is devoted to the description of the basic concepts that are connected with self promotion. In the second part, which is also theoretical, I deal with particular types of television trailers on Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cz769/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: Mgr. Aleš Mergental
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁŽANSKÝ, Filip. \textit{Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2007. Available from: https://theses.cz/id/r4mu0b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Neheterosexuálové a jejich self-esteem v kontextu praktikování katolické víry
Jan Šestauber -
Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006
Michal FILA -
Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
Šimon Honal -
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Michaela Brůhová -
Real-time webové aplikácie
Matej Paulech