Bc. Daniela Šimůnková

Master's thesis

Návrh strategie social media marketingu pro e-shop

Proposal of Social Media Marketing Strategy for e-shop
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá strategie marketingu na sociálních sítích a jejich dopad na společnost Lisca. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy z oblasti sociálních médií a marketingu. Pro analýzu tohoto vlivu byla zvolena výzkumná metoda případové studie, která následně analyzuje tento vliv na základě získaných dat. Vliv sociálních médií je ověřen na konkrétním projektu, pro který byly vybrány vhodné …more
Abstract:
This master's thesis explores social media marketing strategies and their impact on the company Lisca. The theoretical part encompasses key concepts in the field of social media and marketing. For the analysis of this impact, a research method of a case study was chosen, which subsequently examines this influence based on acquired data. The impact of social media is validated in a specific project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON