Bc. Daniela Šimůnková

Diplomová práce

Návrh strategie social media marketingu pro e-shop

Proposal of Social Media Marketing Strategy for e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá strategie marketingu na sociálních sítích a jejich dopad na společnost Lisca. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy z oblasti sociálních médií a marketingu. Pro analýzu tohoto vlivu byla zvolena výzkumná metoda případové studie, která následně analyzuje tento vliv na základě získaných dat. Vliv sociálních médií je ověřen na konkrétním projektu, pro který byly vybrány vhodné …více
Abstract:
This master's thesis explores social media marketing strategies and their impact on the company Lisca. The theoretical part encompasses key concepts in the field of social media and marketing. For the analysis of this impact, a research method of a case study was chosen, which subsequently examines this influence based on acquired data. The impact of social media is validated in a specific project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON