Návrh strategie social media marketingu pro e-shop – Bc. Daniela Šimůnková
Bc. Daniela Šimůnková
Diplomová práce
Návrh strategie social media marketingu pro e-shop
Proposal of Social Media Marketing Strategy for e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá strategie marketingu na sociálních sítích a jejich dopad na společnost Lisca. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy z oblasti sociálních médií a marketingu. Pro analýzu tohoto vlivu byla zvolena výzkumná metoda případové studie, která následně analyzuje tento vliv na základě získaných dat. Vliv sociálních médií je ověřen na konkrétním projektu, pro který byly vybrány vhodné …víceAbstract:
This master's thesis explores social media marketing strategies and their impact on the company Lisca. The theoretical part encompasses key concepts in the field of social media and marketing. For the analysis of this impact, a research method of a case study was chosen, which subsequently examines this influence based on acquired data. The impact of social media is validated in a specific project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha