Klamavá reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy – Bc. Josef Berka
Bc. Josef Berka
Bachelor's thesis
Klamavá reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Delusory Advertising in the Czech Rule of Law and its Current Expressions
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nekalé soutěže v souvislosti s klamavou reklamou. Ve své první části vymezuje hospodářskou soutěž, nekalou soutěž, rozebírá motivy, které vedou lidi k soutěživosti. Dále se zabývá právní úpravou hospodářské soutěže a nekalé soutěže a to z hlediska historického i současného, generální klauzulí nekalé soutěže. V neposlední řadě se práce zabývá právními prostředky …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the questions of unfair competiton in connection with misleading advertising. The first part of the thesis defines economic competition, unfair competition and examines motives that lead to competiveness. It also explores the legal regulations of both economic and unfair competition from a historic and contemporary point of wiew, General Clause of unfair competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k6ktp/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2011
- Supervisor: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specializations / Law and Business
Theses on a related topic
-
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Nekalá soutěž
Lenka Burdová -
Nekalá soutěž
Ondřej Benedikt -
Nekalá soutěž v rozhodovací praxi slovenských soudů
Rastislav Sovík -
Nekalá soutěž v české současné a budoucí právní úpravě
Petra Kašpárková -
Nekalá soutěž ve sportu
Eva Niebauerová -
Nekalá soutěž v novém občanském zákoníku
Jakub Kozar -
Zhodnocení marketingové komunikace projektu Soutez.cz
David Fišer