Utváření sebehodnocení u žáků staršího školního věku na příkladu jedné ZŠ – Bc. Martina FOJTÍKOVÁ
Bc. Martina FOJTÍKOVÁ
Diplomová práce
Utváření sebehodnocení u žáků staršího školního věku na příkladu jedné ZŠ
Self-Concept Formation the Child of Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou utváření sebehodnocení u žáků staršího školního věku. V prvních kapitolách se zaměřujeme na charakteristiku staršího školního věku, sebesystém, pojem sebehodnocení, definici nezdravého a zdravého sebehodnocení a jeho důležitost. Dále se práce zabývá vývojem sebehodnocení žáka, vlivy působící na rozvoj sebehodnocení a možnostem rozvoje sebehodnocení v prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of forming self-esteem in pupils of lower-secondary school age. In the first chapters we focus on the characteristics of lower-secondary school age, the self-system, the concept of self-esteem, the definition of unhealthy and healthy self-esteem and its importance. Furthermore, this thesis deals with the development of self-esteem in pupils, the influences that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marcela Fojtíková Roubalová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Martina. Utváření sebehodnocení u žáků staršího školního věku na příkladu jedné ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Projektování a management
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Receptivní výchova jako problém současné hudební výchovy
Petra Borovičková -
Vliv osobnosti pedagoga na rozvoj hudebního potenciálu dítěte
Lenka FALTÝNKOVÁ -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová
Název
Vložil
Vloženo
Práva