Bc. Barbora Bezvodová

Master's thesis

Mezinárodní marketingová komunikace

International marketing communication
Abstract:
Hlavním cílem práce je identifikovat komunikační strategie v marketingové komunikaci mezinárodně působící společnosti v odvětví automotive na B2C trzích. Průzkumy webových stránek a instagramových účtů společnosti BMW v ČR, na Slovensku a v Německu analyzují případné odlišnosti v mezinárodní komunikaci společnosti v souvislosti s národními kulturami cílových trhů. Spolu s následnou analýzou shodných …more
Abstract:
The main objective of the thesis is to identify communication strategies in marketing communication of an internationally operating company in the automotive sector in B2C markets. Analyses of BMW's websites and Instagram accounts in the Czech Republic, Slovakia and Germany will reveal possible differences in the company's international communication. Together with the following analysis of the identical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta