Konkurenční strategie vybraného podniku – Andrea Plodková
Andrea Plodková
Bakalářská práce
Konkurenční strategie vybraného podniku
Competitive strategy of the selected business.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací konkurentů pivovaru HOLS a.s., s cílem určit konkurenceschopnost pivovaru a konkurenční strategie a navrhnout doporučení na zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Práce je rozdělena do dvou častí. V první části bakalářské práce, jsou rozebrány pojmy, vztahující se ke konkurenční strategie, pomocí odborné literatury. Ve druhé části jsou popsány faktory PEST …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the identification of competitors of the brewery HOLS a.s., with a goal to determining competitiveness and a competitive strategy and proposing recommendations to improve the competitive position on the market. The thesis is divided into two parts. In the first part of the thesis, the terms related to competitive strategy are explained by means of literature. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plodková, Andrea. Konkurenční strategie vybraného podniku. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování jako konkurenční výhoda podniku
Aneta Macháčková -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Obchodní plán na základě marketingové činnosti podniku
Kateřina Kyrianová -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost podniku a jeho strategie
Kateřina Čubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva