Vanessa Hawigerová

Bakalářská práce

Analýza lokální konkurence kaváren

Analysis of Local Café Competition
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza kaváren ve vymezeném území pomocí metody mystery shopping. Výzkum probíhal v malém městě Valašském Meziříčí. Do výzkumu bylo zařazeno 13 kaváren. Celkem bylo zkoumaných 8 oblastí Interiér, Exteriér, Personál, Produkt, Subjektivní prožitek mystery shoppera, Extra, Online a Webové stránky. Nejlépe, za všechny oblasti, byla vyhodnocena Kavárna 3 s dosaženými 73,5 body …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis was to analyze cafés in a defined area using the mystery shopping method. The research took place in the small town of Valašské Meziříčí. Thirteen cafés in the defined area were included in the study. A total of 8 areas were examined: Interior, Exterior, Staff, Product, Subjective experience of the mystery shopper, Extra, Online, and Website. Café 3 was evaluated the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Petr Lůžek
  • Oponent: Ondřej Riffler

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace