Firemní kultura v nadnárodních společnostech a jejich pobočkách – Bc. František Němec
Bc. František Němec
Diplomová práce
Firemní kultura v nadnárodních společnostech a jejich pobočkách
Company culture in international corporations and their branches
Anotace:
Jako téma diplomové práce si autor vybral popis firemní kultury v nadnárodních společnostech a jejich pobočkách. Úvodem vymezuje pojem firemní kultura, její charakteristiku a důležitý význam pro firmy. V dalších dvou kapitolách definoval silnou firemní kulturu, její identitu a etiku. Podrobně se věnoval tématu národní kultura, která je důvodem kulturních rozdílů mezi pobočkami nadnárodních společností …víceAbstract:
As a topic of degrese work choosed autor a description of company culture in supranational companies and thein branches. As an introduction he delimited the term of company culture, its characterization and importance for companies. Next two chapters deal with strong company culture, its identity and moral philosophy. He devoted himself entirely to the topic of national culture which is the reason …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ai505/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Antonín Charouzek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Multinational Companies’ Headquarters and Its Growing Strategies
Mauricio Sinta Costilla -
Multinational Companies Headquarters and Company Performance
Meruyert Munis -
Multinational Companies' Headquarters and Its Growing Strategies
Orkhan Maharramov -
Emerging Challenges in Corporate Finance and Treasury Management of Multinational Companies.
Petr Polák -
Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries
Denys Shevchenko -
Cross-cultural issues affecting communication in multinational companies
Monika PĚNČÍKOVÁ -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
Strategická analýza společnosti BAŤA, akciová společnost
Karolína Bouzková