Eliška Krulišová

Bakalářská práce

Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.

Psychological and aesthetical tools of advertising photography and their effectiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na psychologické, estetické, fotografické a grafické prostředky, které se využívají v reklamní fotografii a potažmo reklamní inzerci. Ověřovanou hypotézou je prokázání vlivu zmíněných prostředků na účinnost reklamního inzerátu. Teoretická část se věnuje reklamní fotografii, psychologii reklamy, rozboru užívaných prostředků a teoretickému základu měření účinnosti reklamy …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis focuses on psychological, aesthetical, photographic and graphic tools that are used in advertising photography and generally advertising. The hypothesis being verified is a proof of an influence of mentioned tools on an advertising effectiveness. Theoretical part is about advertising photography, psychology of advertising, analysis of used tools and the theory of measuring advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/67294