Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost. – Eliška Krulišová
Eliška Krulišová
Bakalářská práce
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Psychological and aesthetical tools of advertising photography and their effectiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na psychologické, estetické, fotografické a grafické prostředky, které se využívají v reklamní fotografii a potažmo reklamní inzerci. Ověřovanou hypotézou je prokázání vlivu zmíněných prostředků na účinnost reklamního inzerátu. Teoretická část se věnuje reklamní fotografii, psychologii reklamy, rozboru užívaných prostředků a teoretickému základu měření účinnosti reklamy …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis focuses on psychological, aesthetical, photographic and graphic tools that are used in advertising photography and generally advertising. The hypothesis being verified is a proof of an influence of mentioned tools on an advertising effectiveness. Theoretical part is about advertising photography, psychology of advertising, analysis of used tools and the theory of measuring advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Jan Hanzlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67294
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova