Tamás Mészáros
Bakalářská práce
SENIORI A ICH NÁKUPNÉ SPRÁVANIE
Anotace:
Bakalárska práca sa venuje nákupnému správaniu seniorov v Českej republike. Teoretická časť prvej fáze je zameraná na vysvetlením pojmov staroba, senior, spotrebiteľ, zákazník a nákupné správanie. Následne popisuje všetky faktory pôsobiace na zákazníkove nákupné správanie ktorými sú kultúrne, sociálne, osobné a psychologické. V poslednej fáze popisuje a znázorňuje konkrétny model nákupného správania …víceAbstract:
Theme of bachelor thesis is about buying behaviour of elderly in Czech Republic. First phase of the theoretical part is focused on explanation of terms old age, elderly, consumer, customer and buying behaviour. Then it describes all the factors acting on consumers purchasing behaviours which are cultural, social, personal and psychological. In the last phase it describes and illustrates the specific …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/r56gvw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
Jorge Andres Lopez Ramos -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mészáros, T.
15. 4. 2016
Jeřábek, T.
6. 5. 2016
Jeřábek, T.
2. 5. 2016