Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar. – Bc. Klára POBORSKÁ
Bc. Klára POBORSKÁ
Bachelor's thesis
Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar.
Marketing mix for a new company - Fast food Sushi bar
Abstract:
Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje …moreAbstract:
Theory of marketing mix and it´s aplication on a founding project of a new fast food restaurant ofering healthy food. Practical thesis are based on the latest life style researches of citizens of the Czech Republic, and its tendencies in healthy feeding, and competiton analysis on the market and in the near neighbourhood. Results are used in creation process of marketing mix for a new company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7484
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POBORSKÁ, Klára. \textit{Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/r5djle/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POBORSKÁ, Klára. Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
Marketingový mix
Kristina Ulko -
Analýza marketingového mixu a financování festivalu Academia Film Olomouc
Alice Bittnerová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg