Milan Rumler
Bachelor's thesis
Marketingový plán - dovoz německých vín
marketing plan - import of german wines
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový plán dovoz německých vín” je sestavení marketingového plánu, analýza marketingového prostředí, návrhy a následná doporučení v této oblasti pro firmu VINAZDE. Práce není tvořena teoretickou a praktickou částí, nýbrž se jedná o informace dostupné z odborných publikací, propojené s autorovými zkušenostmi a originálním přístupem. Konečným východiskem je celkový …moreAbstract:
The author deals with the issue of the marketing plan in connection with the marketing of the new product. Specifically, these are German wines intended for the Czech market where this type of product is not available. In this thesis, marketing situational analysis, competition analysis and other methods were conducted to determine the strategy, the implementation plan and the budget. This marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Martin Přibyl, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
New division of Mining Water in Bulgaria: Marketing Plan
Zuzana Štrofová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann