Milan Rumler

Bakalářská práce

Marketingový plán - dovoz německých vín

marketing plan - import of german wines
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingový plán dovoz německých vín” je sestavení marketingového plánu, analýza marketingového prostředí, návrhy a následná doporučení v této oblasti pro firmu VINAZDE. Práce není tvořena teoretickou a praktickou částí, nýbrž se jedná o informace dostupné z odborných publikací, propojené s autorovými zkušenostmi a originálním přístupem. Konečným východiskem je celkový …více
Abstract:
The author deals with the issue of the marketing plan in connection with the marketing of the new product. Specifically, these are German wines intended for the Czech market where this type of product is not available. In this thesis, marketing situational analysis, competition analysis and other methods were conducted to determine the strategy, the implementation plan and the budget. This marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.