Interkulturní rozdíly v rámci reklamy společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. – Barbora Krčmářová
Barbora Krčmářová
Bachelor's thesis
Interkulturní rozdíly v rámci reklamy společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Intercultural differences in the advertising of UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o kulturních diferencích v rámci reklamy UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia a.s. V práci je porovnána česká reklama se slovenskou. Obě reklamy sice nabízejí stejný produkt, ale jejich reklamy jsou zcela odlišné. Cílem práce je zjistit, zda v rámci kulturních diferencí je třeba přizpůsobit obsah, sdělení reklamy a jak reklamu přizpůsobit. Cíl bude splněn pomocí teoretické …viacAbstract:
The bachelor thesis explores the cultural differences between the advertising of UniCredit Bank Czech Republic and its Slovakian counterpart, i.e it compares Czech publicity with the Slovakian one. Although both ads offer the same product, they are completely different. The aim of the thesis is to find out whether it is necessary to adapt the content and message of commercials to cultural differences …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84545
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedúci: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84545
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie kampaně
Monika Pospíšilová -
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Jan Šetina -
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Kateřina Vaňková -
Komunikační strategie vybraných přepravních společností
Kristýna Zadáková -
Marketingová strategie neziskové organizace
Zuzana Šťastná -
Komunikační strategie Městské knihovny Antonína Marka Turnov
Simona Chudobová -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková